Friday 12 August 2016

Filled Under:

Setelah page SIAKAP KELI teruk di hentam netizen.. kini SIAKAP KELI datang buat kejutan...Apa Yang Admin Siakapkeli Lakukan Kat Kakak Ni Buat Dia TERHUTANG BUDI Sampai Mati !!!

Apa Yang Admin Siakapkeli Lakukan Kat Kakak Ni Buat Dia TERHUTANG BUDI Sampai Mati !!! 
 Assalamu’alaikum dan salam sayang…. Adalah tidak adil bagi sy membiarkan isu iklan RM5k dan 10k ni…. Kerana SIAKAP KELI membantu sy seikhlas hati mereka… Sy tidak kenal siapakah ADMIN SIAKAP KELI….

Beliau datang ke gerai sy… Makan dan buat bayaran seperti biasa… Pada jam berapa mereka datang pon sy tak tau… Tapi bila jam 8.++ malam… Dia telah pm sy dan maklumkan yang dia dah post dalam page beliau…. Sy hampir tidak percaya dan terus ke page tersebut… YA… benar… Beliau telah menikmati juadah kami tanpa sebarang pengecualian bayaran….
Dan beliau telah iklankan gerai dan makanan kami…. TANPA APA2 BAYARAN…. Saya berharap kita bersangka baik pada setiap yang berlaku…. Syukur masih ada yang ingin membantu peniaga kecil seperti kami… Kerana… Ada antara pelanggan yang bukan sesiapa tapi sibuk untuk cuba VIRALKAN kekurangan kami….